Wij maken sinds 10 december gebruik van een aanmeldzuil.
We vragen u om zich bij binnenkomst aan te melden. Zo kunnen wij u goed ontvangen en zorgen we dat alles prettig en soepel verloopt.
Alvast bedankt voor uw medewerking.